4/4-09

Hej igen!

Igår var det lund med pojken. Gjorde lite sommar inköp, tillexempel en hyfst fin vårjacka inne på H&m för 398 kr och ett par snygga solbrillor :) Riktigt skönt var det ute igår. Även fast jag föredrog att hålla mig till skuggan (a) Älsklingen min köpte en keps och ett par solbrillor, jag säger bara: Grrr, så het han e ! :D
Idag är det lördag, man vill bara lägga sig med täcket över huvudet och somna om. Men nej , detta lovet ska jag njuta av att ha lov. Inte sova bort det som många andra lov. Ikväll blir det hjärup med Pojken och J. Festa lite och njuta av att inte ha några jobbiga föräldrar som tjattar ;) Idag fyller även en väldigt söt liten unge 16 år :) Grattis till dig S!
8 månader har det nu gått sedan den dagen du&jag blev ett. 8 härliga månader med film, mys, drickande och en MASSA Kärlek. På onsdag blir det ev laserdome och fira O vännen :) Men det ska man inte snacka om ;) Dt blir en fin överraskning för honom, och lite kul för oss andra samtidigt :) Men nu ska jag ut i solen och gosa med min älskling. Hoppas ni har en bra lördag allesammans !
På återseende

MyPerssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0