14/4-09

Tillbaka till skolan efter en hel veckas underbart lov. Hade dock inte sagt nej till en vecka till. Fick veta att vi har bara fem "riktiga" skolveckor kvar idag. Eftersom vi ska fixa inför musikalen sen, inte för jag förstår hur dom tänker angående det. Skolan idag var sjukt slapp, trodde det skulle bli att kämpa sig igenom eftersom vi går så länge. Men tack vare en skön sovmorgon och slappa lektioner gick det riktigt bra :)

Nu sitter jag här i sängen igen, trött som fan och vill bara sova, men jag vet att det kommer dröja minst en timme till innan jag somnar -.-

Var i Tvedöra idag med pojken och Josefine. Extremt skönt att kunna komma bort ett tag och bara ta det lugnt :) Victor och jag tog ett dopp, hans första detta året och mitt tredje tror ja :) Börjar tyvärr känna mig lite snuvig nu, undrar om det är för jag badat eller för det börjat komma pollen !?
Efter Tvedöra stack jag och pojken hem till mig och kollade på Rat Rally. Har sett filmen många gånger men den är fortfarande lika bra även fast man inte tycker att skämten i filmen är lika bra nu som för några år sedan.

Nä nu går ögonen i kors här, dags att sova.
Ha det bra :)

MyPerssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0