5/4-09

Sitter hemma hos O i hans soffa och har noll att göra. Dessa killar och deras datorer , man blir galen. Hade en lyckad kväll igår iaf. Blev att vi stack ut till Tvedöra och drack lite :) Medans killarna sprang och hämtade "ved" till brasan satt jag och J och små drack. Sen kom killarna tillbaka. Fett mysigt hade vi ! Det hela slutade med att jag och J satt i bikini och sprang ner i sjön och svalkade oss, även R sprang ner en bit ;) Det blev en massa bilder och vi hade extremt mysigt. Idag har jag och V bara varit hemma hos O och tagit det lugnt. Killarna har suttit vid datorerna och jag har sovit en stund. Men mitt i allt lugn ringer mamma, hel stirrig och säger att lillebror har satt i halsen och att det bara är M hemma. Fick be O's mamma att köra mig hem , tro mig det gick fort. På vägen ringer pappa och säger att lillebror inte får luft, PANIK ! kommer hem , dörren är låst, inga nycklar, PANIK! M kommer och öppnar och vi springer upp. Där sitter lillebror framför TV:n och tar det lugnt. M hade lyckats få dt han fått i halsen att lossna. Visar sig sen att han hade satt en pusselbit i halsen. Men allt är okej nu , tog med en bukett blommor och gav till O's mamma som tack för hon körde. Nu ligger jag här i soffan , O sitter på dass och V sitter framför datorn -.- . R håller på att skicka bilder från igår. Får se om det blev några bra ;) Nu blir det väl att kolla runt lite på bdb , snacka med folket på msn och bara slappa tills vi kommer på något att göra.

Ha det bra så länge :)

MyPerssson

Kommentarer
Postat av: R

fler sånna kvällar ska de bli ;D (Y)

2009-04-05 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0