åhhhhh

Hatar dessa små glin, varför kan inte bara dom låta andra vara? Får ett sms av Olivers kusin om att en äcklig unge hade snackat skit om mig och min syster och hon går i SEXAN. Hon har ingen som hellst respekt i sin kropp. Sånna ungar vill man bara slå. Men som vanligt fungerar det inte så -.- (a)
Så i morgon ska man leka duktig och gå och snacka med rektorn om att han ska få ungjävlen att sluta snacka skit. Usch , jag är så jävla lack. Pallar inte med små f12 som inte vet vad dom snackar om. Men det är klart , vi bor i sandby. Men det ska inte spela någon roll. Varför kan inte folk bara sluta snacka skit? I en halv vecka har jag undvikit en kompis för att jag var trött på skitsnack och så dyker detta upp. Snälla ge mig en chans att komma undan allt jävla skitsnack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skitsnack suger, speciellt av en som går i sexan haha. Du är så mycket bättre än den lilla skiten :)

2009-04-22 @ 22:59:17
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0