Skoltrött

sitter hemma i köket med en skål flingor med mjölk bredvid mig. Orkar inte sista lektionen så får se hur jag gör (a) Förstår inte hur dom kan sätta EN lektion efter lunchen. Vem orkar det? Hade np i morse i matte, det suger! Hatar Nationella prov, fett onödigt. Jag menar varför göra det svårare? Dom proven är till för att visa att man har klarat grundskolan men nej det ska vara skit svåra saker , blir fett trött på sånt. Sen stör man sig på det och glömmer uppgiften -.-

Nej nu ska jag ut i det fina vädret och njuta (:



Kommentarer
Postat av: TwinkY (ZlaSHiii)

Va fan, tror du inte jag är skoltrött ? :O Jag ska nog till och med hoppa av skolan!







Va fan vi får hitta på någor idag BR ! :)

ÄSLSKAR DIG ! XD

2009-04-24 @ 08:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0