13/4-09

Inte skrivit på några dagar nu :P Överraskningen för Oliver gick bra som tur va :) Vi fick springa och gömma oss mitt inne i Malmö för han inte skulle se oss, kom precis på att vi måste sett extremt dumma ut där vi stod gömda bakom buskar. Vi spelade dom två passen sen var det femkampsgrenar. Extremt kul hade vi! Sen var det påskmiddag i fredags , färgade håret dagen innan , ingen kände igen mig ;)

Sen i Lördags åkte vi ut till Tvedöra , mkt trevligt hade vi. Grillade köttbullar, fett gott! (y) Sen när vi åkte hem trillade vi med moppen. Som tur var skadade vi oss inte så mkt , lite skrapsår på ben och lite så men inget allvarligt. Sen igår fyllde bästa år ! Grattis Oliver vännen! Jag och Victor stack hem till oliver och var med på hans släktkalas innan jag åkte in till sjukhuset och kollade min nacke som jag fått ont i. Låg med nackskydd i 7&en halv timme för läkaren trodde jag hade en spricka i nacken x) Men det var bara en sträckt muskel som tur va :)

Idag har jag inte gjort så mkt , sov halva dagen för vi var inte hemma förrän halv tre inatt =/ Sen träffade jag och pojken först Josse, Tulle och Danne sen stack vi hem till Oliver , käkade glass och tog det lugnt :)

Hoppas alla haft en bra påsk och att ni gjort mkt kul under lovet!


ha det bäst!

MyPerssson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0