VÄNSKAP!

Ja , här sitter jag i sängen , trött som fan och väntar på att josse ska komma (:
Kollar bloggen och ser att oliver kommenterat, kanske inte det mest seriösa men det gav mig dock ett leende på läpparna. Det finns inte många människor som honom, men jag tror alla skulle behöva ha en liknande person i sin närhet. Han är typen som nästintill alltid får en på glatt humör, han har lite svårt att sitta still. Väldigt sprallig och ibland väldigt stilla sittandes. Hans personlighet är underbar, han kan skojja om det mesta. Han kommer med korkade idéer och han accepeterar om man skrattar åt honom. Han har inte den attityden att tjejer inte är lika bra som killar och att tjejer inte kan slåss, utan känner han för att skojslåss så kan han utan problem börja tetas med mig, så hittar ni en sån kille , se till att bli kompis med honom! Du kommer aldrig ångra att du blev det! Du kommer ha en fast vän som inte kommer lämna din sida när det krisar. Iaf inte om du hittat någon som Oliver, Han har alltid ställt upp för mig , han lyssnar när jag snackar med honom, han kommer med råd så ofta han kan och han skämtar till det om det bllir för allvarligt. Han ställer upp till 200% & jag försöker göra det samma.

Oliver , vår vänskap är något som jag aldrig vill förlora!
Jag älskar dig vännen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0