16/8-09

Sitter hemma hos Oliver, pojkarna töntar sig framför GH (a' 
Idag har jag Victor & pappa varit och kollat på hus till Victor. Kollade på ett som var jätte mysigt och ett som var jätte stort. Men dom låg i Törnarp eller vad det heter. Jag kommer ju fan dö då. Då kan man inte vara med Victor utan att ha isolerat sig helt. Men men sånt e livet. Blir säkert inte någon av dom ändå så det behöver jag nog inte oroa mig för.
Går dagen tillbringades hemma hos André på kräftskiva. Mycket mysig när man väl kom igång. (a) Sen blev det hem och sova. Nu är det bara några få dagar kvar till skolan. MEn nu ska Oliver tönta sig vid datorn ;D 

Pussen ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah jag spelar GH som fan nu xD

2009-08-18 @ 09:26:58
URL: http://emmsnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0