9/8-09

Usch , nu har jag varit dålig på att uppdatera igen (a) Den senaste veckan har det varit en massa Oliver (: Jag och Victor har tillbringat istortsätt all vår vakna tid med den lille fjanten (: I Onsdags var vi i Göteborg, Körde dit vid åtta tiden (: Mys som f*n på den dagen (:  Igår hoppade jag in och jobbade ett par timmar på badet (: 
Imorgon börjar min lille pojke jobba :O Kommer kännas lite konstigt att inte ha honom vid min sida, fast samtidigt rätt skönt att vi får lite tid på vars ett håll. Imorgon öppnar skoaffären igen, ska ner dit och se hur folk reagerar, själv har jag redan kollat där inne, helt otroligt. Det är enormt & extremt snyggt! Det har ni lyckats med Madlein! (: 
Nu är det inte mkt kvar av sommarlovet. Men det ska bli skönt att ha något att göra under dagarna. Just nu händer det lixom inget. Så man bara går runt och gör inget alls. Men nu ska det bli lite ändring innan skolan börjar. Madlein och Elise lånade ut lite böcker till mig. Så det blir mycket läsande nu innan skolan börjar (:
Nej nu ska jag krypa ner bredvid min käre sovande pojkvän & sen imorgon ska jag sticka till Oliver igen , Dom bannar snart mig så trötta dom måste vara på att ha mig rännande där (a)

Puss&Kram , ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0