otroligt läskigt!

Jag satt och hade tråkigt vid datorn. Så skulle jag skriva min blogg på den sök grejen. Så råkade jag komma in på google och därmed googlade jag av misstag mitt namn. Då kommer två av mina blogginlägg upp + en bild:O Sen så fortsatte jag och Oliver att kolla olika av våra smeknamn vi använt och hittade jätte mycket saker :O
Där stod allt från vilka sidor vi använde smeknamnet på till kommentarer vi skrivit.
Jag blev minst sagt chockad när jag såg det.
Jag menar, gör google så var gång man gör något på internet!? jag tyckte själv det kändes obehagligt när jag såg det. Men sen och andra sidan så är det kanske inte så farligt. Men jag kände obehag.
Någon annan som råkat hitta sig själv på google och blivit chockad?
Jaja, var bara tvungen att dela med mig av min chock :P
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0