Shopping

Jaha , då var det löning, för alla utom mig :O
Har gått och väntat på lönen i över en månad & tänkte yes, det är den 25:e idag. Så messar mamma och säger att min lön har inte kommit. F*n vad sur jag blev :O
Men det blev lite shopping ändå, dock inte för min del.
Victor köpte lite nya kläder & en fett mysig jacka, ( den kommer jag sno många gånger ) Sen blev det in på Meckonomen & köpa saker till hans bil. Blev något luftfilter eller vad det nu heter, sen blev det en ny rosa handbroms & ny tuta ;D 
& sen blev det en väska till mig faktiskt (a) 
Sen efter att vi var färdiga så stack vi till mina kusiner och drack kaffe och tog det lugnt.
Nu bär det snart av till sängen, skola imorgon ;/

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhaha! Jag ska precis köpa ett luftfilter till dennis på mekonomen jag med xD.

hehe , saknar dig kompis<3<3

2009-09-03 @ 17:46:29
URL: http://emmsnygg.blogg.se/
Postat av: My

Haha :p Saknar dig med :( Måste ses snart!<3

2009-09-06 @ 18:40:11
URL: http://sandbytjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0