20 december

God kväll (:
Fyra dagar kvar till jul (: Ja jag säger fyra, för julen är inte förrän på kvällen den 24:e ;)
Idag har jag och Victor och pappa hämtat Victors bil i lund, bilen har lagt av :/
Men innan vi åkte in och hämtade bilen var jag & Victor ute & gick. Det var riktigt skönt att få komma ut & röra på sig eftersom vi fått hoppa träningen så mycket. Vi gick först ner till coop innan vi stack hem till Victors mamma.
Där satte vi oss och drack kaffe & snackade i några timmar innan vi stack in till lund & hämtade Victors bil.
När vi väl fått bilen till sandby fick Victor gå in för han frös så jag, mamma & pappa försökte få in bilen på uppfarten.
Först fick vi putta/köra upp bilen en bit för gatan för att kunna få in bilen på uppfarten, pappa körde saaben och försökte dra upp bilen, mamma satt bakom ratten i Victors bil och styrde och jag stod och puttade. Tro mig, en bil på 1,4 ton är INTE lätt!
När vi väl fått in bilen på uppfarten så stack jag och victor upp och duschade & bastade. Riktigt skönt!
Ikväll blir det nog bara film och mys med älskling, sen får vi lägga oss tidigt för pappa ska köra Victor till hans jobb imorgon och jag får följa med som sällskap till pappa.
Ha det bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0