11/6-09

okej , jag har lovat något jag inte höll ;$ Men nu e jag tillbaka igen (för denne gången xD ) Men men, den senaste tiden har varit en massa musikal träning , men nu är den tiden över & student veckorna tog snabbt över, min käre pojkvän tog studenten förra torsdagen (4/6) samma dag som vi hade tio månader , (: Helgen bestod av att festa i Hjärup mellan fredag och lördag. Vi lade oss inte förren mellan 4-5. Det blev bad i Lomma klockan halv fyra på natten med Ström, de andra bangade ;) Lördagen var man smått bakis, alltså inte så pigg på att hitta på något, så det blev att vi började moblera på mitt rum , vilket vi även snabbt insåg var jobbigt och slutade. På Söndagen träffade vi Ering & Ellie , hände inte så mkt den dagen heller men vid fyra stack victor hem och jag lade mig bekvämt i sängen och läste.
Sen blev det ny vecka & Elise tog studenten ( GRATTIS SOM FAN IGEN ! :D ) Så jag stack dit , och Oliver som inte visste att jag skulle komma blev minst sagt chockad :P Var där till typ elva då jag stack hem och sov.

Tisdagen bestod sen av yttligare en student. Denna gång Victors kusin Johanna. Var där ett par timmar & träffar ingen mindre än Micke från gården. Vi blev lite förvånade att hitta han där men kom snabbt över det ;)
Idag var jag ledig, för vi hade tagit ledigt eftersom vi trodde jag skulle ha art avslutning hela dagen. Men det blev bowling i Malmö ist. Mycket trevligt om jag får säga det själv ;)
Men samtidigt mycket sorligt eftersom nu slutar min älskade grupp :( & på tal om sorgligt. I morgon slutar vi, då skiljs alla nior åt och går på olika håll. Vissa kommer man träffa på kanske till och med hamnar i samma klass som. Men ändå. Det är sorgligt. Efter fyra år så lämnar man alla och börjar på ny skola med nytt folk vilket säkert blir trevligt men samtidigt lite läskgigt (a)

Nej nu har jag tröttat ut er med meningslöst snack om mitt liv ;)


Sov gott!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Måste bara säga att jag älskade desginen på din blogg.

Vem är skaparen om man får vara nyfiken?: P

Pease and love cassigiirl

2009-06-16 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0