Tvedöra

Jaha , nu har sommarlovet börjat. Har iof haft det i lite mer än en vecka. Men det är inte förrän nu man verkligen har fattat att det faktiskt är sommarlov. Denna helgen , mer precis denna lördagen (20/6) stack jag, Victor, Josse & Tulle ut till Tvedöra. killarna åkte på att cykla medans jag och josse tog hennes moppe. När vi kom ut restes tältet & vi fixade lite medans pojkarna fixade brasan. Det blev grillning och lite mys och skratt. Victor klantade till sig och trodde att josse var jag xD Båda två hade nämligen svarta mjukis, gråa tjocketröjor och uppsatt brunt hår ;) Så han bara älskling? Så josse bara , asså Victor det är jag. HAHA.  Sen vid ett tiden la vi oss och sov. Hårt och obekvämt var det men lite sömn hann man få innan det var dags att gå upp. Mange och Töffe kom ut och vi andra fyra bestämde oss för att vi skulle stanna en natt till. så vi fixade dit lite mat. Tack Jill ;) Senare så skickade jag och josse iväg pojkarna så vi kunde bada. Jill hade nämligen fixat tvål till oss. Så jag och josse tvättade både oss och våra underkläder x) Sen på kvällen blev det mys med värme ljus och kort. Sen somnade vi. Victor stack tidigt i morse för han hade körskola så jag, Josse, Tulle och Mange som kom ut på morgonen badade, solade och sen började vi packa ihop. Jag och josse tog två vänder med mopeden och hämtade hem sakerna. Tro mig, jag har aldrig uppskattat en dusch så mkt som jag gjorde när jag kom hem (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0