Ge mig ro!

Jag har aldrig varit så här stressad i hela mitt liv. Allt är upp & ner , och tiden går på tok för fort! Det kändes som igår vi började i modulerna men nu har vi knappt en månad kvar att gå. För att vara mer exakt har vi nästa vecka på oss att visa vad vi går för sen börjar musikalen. Bara idag har vi haft två nationella prov. Ovanpå allt har jag en massa prov att skriva. Jag orkar inte ! Vill bara lägga mig ner och sova ett par dagar & vila upp mig ordentligt. Men det finns det inte tid för. Varför ska allt komma så tvärt? kan dom inte förbereda en på att man har så kort tid kvar innan man är framme vid slutet? Detta är sista månaden vi går på kille , sen lämnar vi tiden bakom oss och går vidare till olika gymnasie. Hela klassen splittras, människorna som man har tillbringat tre år med. Usch , jag hade kunnat sätta mig ner och bara skrika så stressad jag är..

Nu ska jag fixa mig och sen in till lund, tyvärr har jag mer än skolan att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0