It's over

5 års vänskap borta, utan anledning. Jag ska göra som du sa till mig. Jag ska aldrig mer höra av mig. Jag har inte gjort något fel ändå får jag ta all skit.. Jag har ställt upp, funnits vid din sida. Jag har tagit emot så enormt mycket skit, blivit extremt sårad. Men ändå aldrig lämnat din sida. För du har alltid varit något extra för mig. Alltid, tills nu. Ikväll visade du vad du går för. Du visade att årtal av vänskap inte rör dig i ryggen. Jag tog att du bad mig fara åt helvete. Jag lät det passera, men detta var över min gräns. Du kanske sätter dig och kommenterar något dumt nu. Men du kan inte få mig längre ner i skiten än du redan fått. Men nu är det nog. Inte en tår, Inte ett ord, Inte ens en blick ska du få av mig. Jag har tagit skit i många år men detta tar jag inte. Jag ska låta dig få som du vill, jag ska hålla mig undan. Det kommer göra ont men jag ska låta dig få som du vill.

Jag är krossad innombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0