Misslyckat eller lyckat?

Ja folket , hur såg er Valborg ut? Chillade hemma , festade eller käka middag med närmaste kompisarna?
Jag & Josse firade vår valborg med att för festa uppe hos mig , det gick inte så fort men vi hade väl rätt kul (a) Sen blev det att dra sig ner mot Oliver vännen där vi skulle festa. på vägen möter vi Oliver K , Valle, Alex mfl. så vi tog typ en kvart extra innan vi var framme (a) När vi kom fram började allt lite segt, kände inte en av killarna som var där , ingen var riktigt på fest humör, men sen började shotandet av mora nisse & då började folket vakna till liv. Vi hade det jätte trevligt och allt var lugnt, Victor la sig i soffan och vi andra fortsatte festa, Josse och Tulle satt bara inne i soffan och pussades (: Sen försvann Henke in och la sig efter att han hade berättat om sin första fylla, haha sjukt söt var han när han berättade (: Sen blev allt kaos , victor och jag börjar bråka, eller jag blir arg skriker på honom och går ut därifrån och sen in igen, inte den mest lyckade valborg med andra ord. Klockan blev ett och josse och Tulle hade redan stuckit. Jag skulle aldrig lyckas få hem victor på ett par timmar så vi sov där. Sen nu imorse vaknar jag av att Victor och kim står och knackar på rutan för dom är töstiga!?

men nu ska jag tillbaka till killarna, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elise

och vad var det som hände idag, gumman....?

2009-05-01 @ 23:13:46
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0