Skolfoto

Bara jag som hatar skolfoto? Speciellt sånt vi ska ta idag. Vi ska ta det "roliga" fotot som man tar i nian, sjukt tråkigt! Precis som att någon har ork att fixa sig rolig med allt det vi har i skolan just nu? Jag har saker att göra så det står mig upp i halsen. Men en bra skiva, vatten och en bekväm plats att sitta på kan det mesta funka. Om man bara haft en dator som inte hackar hela tiden. Tar typ en kvart sen hänger den sig, extremt störigt. Men men man ska inte klaga. (:
Helgen har varit fruktansvärd, men även bra. Fredagen skulle varit bra men slutade med katastrof. R.I.P Åsa! :'(
Lördagsmorgonen var lite nere, Fanny vars moster det är som inte finns mer sov hos oss hela helgen. Det var verkligen inte lätt att se hur hon kämpade utan att kunna hjälpa till! Tänker på er! Lördagskvällen tillbringades i Stp/Flyinge (: Tack så mkt Mange, Victor och Töffe som har gjort min helg till någon helg man inte bara rycker på axlarna till och säger; Det helgen minns jag inget av , satt väl hemma och gjorde inget. Men jag har faktiskt hittat på en del denna helgen. Igår var jag&Victor hos hans farmor och firade henne. Supergod mat! Gick och la mig skit tidigt, var så sjukt trött. Sen imorse väcker mamma mig tjugo över sex och säger att vi ska ut och gå -.- Ja har man lovat har man antar jag. Sen hoppas jag bara att det syns sen oxå (: . Nej nu ska jag göra klart min so, ha det super!

Kommentarer
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

sånt foto är ju roligt :D

2009-05-14 @ 19:16:02
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0