10 November

kl: 00,18

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, ont som fan i mitt knä har jag :/ Idag har det hänt mycket men ändå tycker jag inte det har hänt ett skit. I skolan blev det "slagge" igen. Det har gått över gränsen nu känner jag och många till. Jag kan inte förstå hur en rektor kan låta en elev med sådana åsikter gå kvar på ett program som är inriktat mot barn. Man kan inte jobba med barn eller med människor över huvudtaget med dom åsikterna. De finns bara inte att en rektor inte låter eleven gå från skolan. Men som jag sa till min mamma. Jag hoppar linjen om inte det blir ändring. Jag pallar inte att man var dag ska behöva stå ut med bitchblickar och skit snack. Jag menar , vad är viktigast egentligen. Att 16 elever mår bra i skolan eller att 4 gör det?

Jag har svårt att förstå hur man kan vilja jobba med barn om man har den inställningen. Jag hade ju inte valt en sådan linje om jag haft de åsikterna. Men människan har nog inte mycket innanför skallbenet som väljer den typen av linje när man har den typen av åsikter.

För att komma bort lite från det ämnet så hade jag mitt utvecklingssamtal idag. Det gick skit bra även fast bara typ en halv minut gick åt att snacka om min prestering i skolan. Inga IG varningar och ingen konstigt hög ogiltig frånvaro. Tur e väl det för annars hade jag fått det hett om öronen.



I Torsdags förra veckan var jag och victor och kollade på lägenhet till honom. Skit fin tvåa i Löberöd. Så från och med den första februari har min pojkvän en egen bostad. Och tro mig, jag kommer tillbringa mycket tid där. Får jag som jag vill blir det att vi skaffar en katt tillsammans när han har kommit in i lägenheten och trivs. Jag längtar som fan till Februari (a).
I helgen har det inte hänt så jätte mycket. Jag har bara tagit det lugnt och städat rummet faktiskt. Det händer inte varje dag det inte.
Imorgon (idag) ska jag passa min käre lillebror på 3 år när mamma jobbar. Han kommer sitta framför datorn och spela spel och skrika på mig när det inte går. Ibland undrar jag om ungen inte är äldre i hjärnan. Det är inte så jättevanligt att en tre åring sitter och spelar på en dator.



Nej nu ska jag faktiskt säga god natt, eller i allafall säga hej då. För nu ska jag smyga ut i köket och göra te. Sen ska jag lägga mig i sängen med en bra bok och mitt nylagade te.
Ha det bra allesammans!
¨
00,33

Kommentarer
Postat av: Elise

usch den är verkligen läskig... har den på datorn ;)

2009-11-10 @ 23:00:06
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

nej han har inte flininfluensan, för det är inte ofta han flinar haha ;)



men kan inte gå dit och få en tid man måste bli kallad. men jag ska dit på lördag. inte vårdcentralen då, är inte skriven på det suggiga stället längre så jag går i lund haha :P

2009-11-11 @ 19:22:46
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0