12 November

Ja , nu blev det två inlägg med samma rubrik bara för klockan var över tolv i natt. Nu är klockan kvart över elva och jag funderar faktiskt på att lägga mig lite tidigare idag. Är helt slut. Körde 40 minuters stenhård konditions träning ikväll. Riktigt skönt var det!
Funderar på att lura med mig victor in en stund imorgon och köra en lite stund till då.
Jag har suttit och läst kissies blogg precis. Ibland kan man störa sig riktigt mycket på det som skrivs. Men samtidigt sitter jag och funderar på om det verkligen är så hon tycker i verkligheten. Hur kan människor tycka det är kul att läsa en människas blogg när dom vet att det är spelat? Det är en sysselsättning man kan göra när man har tråkigt, men att sitta och lus läsa var dag och så det hade jag aldrig klarat. Men sen visst alla har olika uppfattningar. Men nu ska jag ut med min vovve och sen ska jag lägga mig och sova så gott (;

Ha det bäst!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0