12 November

Jag har fått en dålig vana att bara uppdatera min blogg på nätterna :s
Tror det är för då är det helt tyst runt om en & man kan låta tankarna flöda utan att någon står över axlen på en eller skriker hela tiden.

Idag försökte lärarna lösa konflikterna i vår klass. Tyvärr blev saken nästan värre av det. Man blev upprörd, arg och riktigt besviken. Man kände att det har inte blivit så mycket bättre. Visst det kändes skönt att få berätta hur man kände utan att någon avbröt eller lade sig i vad man kände. Men samtidigt vill jag ha respons när jag sitter och öppnar mig. Och när jag inte får den responsen tillbaka blir jag arg. Men som tur var lyckades jag så småning om lugna ner mig och ta det lugnt. Men det kändes ända att man inte skulle kunna sitta och arbeta när man kände oron i kroppen över dagens händelser.
Efter skolan tog jag bussen med Izza till Genarp för jag skulle träffa bobo. Victor hade lovat att vara där senast kvart i men som vanligt när det gäller honom kom han försent -.- . Killar är hopplösa när det gäller tider.
Imorgon (idag) blir det skolan först till kvart över fyra :/ Sen blir det att rå plugga till provet på fredag ( har inte ens öppnat boken än :S) Sen blir det ev träning om alla mår bra och är friska :) Känns lite tråkigt att det blivit så slarvigt med träningen dom två sista veckorna. Man har fastat i det och då känner man sig så konstig i kroppen när man inte fått träna.
Men nu ska jag inte trötta ut dom få som läser bloggen.

Ni som faktiskt läser min blogg kan ju slänga en kommentar så jag vet om det ens är någon som läser eller om jag sitter här och skriver för mig själv i min ensamhet (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0