18 november

Jaha, har precis varit inne på sjukhuset hos min läkare. Han kollade mitt knä och min käke. Stack hem och hann vara hemma i ungefär en kvart innan dom ringer och säger att jag har tid på sjukhuset redan imorgon. Då jag ska röntga både händerna och min käke :s sen ska jag få lugnande och spruta mina leder. Sen blir det att sova på sjukhuset -.- Så det blir ingen mer skola för mig denna veckan :/ Istället blir det äcklig sjukhus mat och bara ligga och tråka!
På fredag ska jag och Victor antagligen på inflyttningsfest. Är dock inte bestämt än med tanke på att hon inte vet om hon kommit tillrätta tills på Fredag och för att jag inte vet hur mina knän mår på kvällen.
Hörs nog mer när jag har tid imorgon på sjukhuset.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0