6 November

Är det såhär det ska vara?
Ska allt ändras hela tiden bara för dina kompisar vill saker?
Du hade fått spel på mig och blivit sur som f*n om jag hade gjort så.
Men som vanligt är det annorlunda när det gäller dig.
Är trött på det!



Tog vaccinet igår, höll tummarna på att jag inte skulle bli en av dom som blev sjuka men varför skulle jag ha sån tur? Yrsel till tusen och illamående så jag inte visste vart jag skulle ta vägen -.-
Skulle haft redovisning idag men kändes inte värt att gå till skolan den tiden för att sedan åka hem igen..
Ikväll blir det att sitta hemma och tråka :/
Vet inte om jag orkar hitta på något och jag känner inte riktigt för att leta upp någon fest efter alla biverkningarna jag fått.
Tror jag hyr en film och gosar ner mig med gurka och dipp ! :)♥




Pussar från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0