haha

Sitter hemma i köket med pappa och hans jobbar kompis och en till. Både pappa på 41 och hans jobbar kompis på 28 sitter och skiter på sig i köket för dom inte vågar ringa sin chef och klaga på lönen. Jag håller på att dö av garv!
Men nu är pappas jobbarkompis ute och ringer, så nu får vi hålla tummarna, det är trots allt fredagen den 13 ;)
Hade prov i dag och sen en fet håla, så stack in till stan med tjejerna. Blev Mc och en massa snack. Inne på mc satt typ 4 gamla gubbar och glodde på oss hela tiden. Fett obehagligt!
Nu ska jag ut med min lilla vovve, sen hade jag tänkt plugga lite engelska för första gången i gymnasiet (a)

Kommentarer
Postat av: sandra och lovisa

fin blogg:)

2009-11-14 @ 11:19:59
URL: http://sanlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0