29 Oktober

Igår var det återträff med älskade 9c!
Riktigt najs var det (:
I början kändes det lite så bara : jaha , det var de.
Men sen började alla snacka och vi hade riktigt kul.
Dom tre roligastre sakerna på hela kvällen var:

R:"My, ankan är död!"
M:"vilken anka?"
R:"Ankan är död!"
M:"Vi har inga levande ankor!?"
R:"Den på hyllan!"

M:"Ankan pratade med mig , så klappade jag den så blev den tyst igen :)"
Jag:"Men det är ingen anka, det är en gås!"
M tar upp ankan och springer runt:"Eller hur är detta en anka!"

T känner på blomman, "Men den är ju helt torr :O"
jag:"ja mamma tycker inte om att vattna x)"
T:"Jag måste vattna!"
T springer och hämtar vatten och vattnar blommorna.
ALLA skrattar! :)

Bilder kommer upp på FB & BDB sen när bilderna blivit skickade :)
En sista sak har jag att säga innan jag slutar,
Jag älskar 9C!
Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0