11 September

Hej alla glada och pigga ;)
Idag har jag bara hunnit vara i skolan. Rätt trist att sluta 15,40 men va fan :P
igår hade vi "D-dag" i skolan, kort sagt var vi lediga. Jag, Karro och Wilber stack ut på en skåne trip. Vi kom dock inte så långt eftersom vi var så sent ute.
Men vi hann med:
Hörby, där vi träffade min älskling och käkade lite mat (:
Höör, där vi gick och kollade på willes gamla skola och satt och mös vid en ankdam (:
Eslöv, där vi kollade på piercingar och där vi även skrattade mest när vi väntade på tåget till lund
(På tal om tåget;
Karro - Det går inte!
My - Jo, det är du som är för lätt!
Karro - Nej det är det inte alls
My - Flytta på dig då
Karro - oj det var det
HAHA asflabb på det asså!)
Lund, där jag köpte en vanilla latte innan vi satte oss på bussen till Sandby igen (:
Efter vår lilla trip så hämtade pappa mig och Karro på kiosken. Sen körde vi in till Lund igen (fett onödigt att åka därifrån jag vet). Då vi körde till Vipan för föräldramöte. Riktigt kul hade vi där x)
Men jag vill säga tack till Karolin & Wilber som fick min D-dag att bestå av mycket skratt, snack och trötthet ;)
Men nu ska jag gå och fixa mig lite (a)
Puss & Kram
Skumbanan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0