16 September

Hej !

Igår var det träningsdags igen. Det kändes så extremt skönt i kroppen när man var färdig tränad. Det är nästan så man längtar tills på Torsdag då det gäller igen. Först körde jag och madde uppvärmningen på 7 minuter , sen satte vi igång med vårt upplagda tränings schema. Efter det gick vi upp till " konditions " maskinerna. Där körde vi först en kvart på spring banden innan vi körde en stund på några saker som jag inte kan förklara. Sen kom vi till Climeling eller vad det nu hette. Då skulle man "klättra" vi hade satt tiden på fem minuter. Men efter 2,5 minuter trodde vi att vi skulle kolapsa så vi gav upp. Skakiga i kroppen gick vi sen och bytade om. Men det var en underbar känsla i kroppen på något sätt.
När jag sen kom hem gick jag först ut med tiken en sväng i rask takt. Sen skulle jag ut med hanen och han är så fruktansvärt lat så jag fick gå lite slöare med honom (a) När jag sen kom hem blev det en varm dusch innan jag la mig och sov.

Idag var det skola, trodde jag skulle ha sjukt med träningsvärk. Men icke (:
Sen blev det till läkaren efter skolan. Allt såg väl hyfsat bra ut så slapp nya mediciner.
Nu ska vi snart äta sen ska jag träffa bästa oliver (:

& imorgon bär det av till träningen igen (a)



Ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0