18 september

Hej! (:
Blev att jag stannade hemma idag.
Har inte rökt en enda cigg på 24h nu ! :D
Fiifan vad jag är duktig!
Idag kommer älskling hit, tror jag!?
Ska nog bara slappa idag, har saknat honom som fan! :(
Men så är det när man har en stor pojke som jobbar till pojkvän.
Men nu fick jag ett sms, han ska jobba imorgon oxå.
Fan vad jag hatar det. Först två veckor i rad väljer han den äckliga datorn framför mig,
och denna helgen måste han jobba :@
Hur ska man kunna hålla ett förhållande vid liv när man träffas lör-sön per vecka.
Ja jag räknar inte med när vi tränar för då är vi inte med varandra på det sättet.
Går vårt förhållande åt helvete vet jag åtminstonde varför det gjorde det.
Stort grattis till Anders på hans 18 års dag!


puss på alla sötnosar som läser min blogg ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0