23 September

Hej !
Känns lite meningslöst att sitta här och skriva när ingen läser men va fan. Jag får en chans att skriva av mig och få berätta lite om mitt liv utan att trötta ut allas öron (a)
Idag fixade jag mina linser. Kändes underbart att kunna se ordentligt!
Efter att jag fixat linserna bar det av hem och käka innan jag stack ut och träffade Josse.
Vi var nere på gården ett tag. Kollade på Idol. KÄMPA PÅ DANIELLA! :D
Imorgon är det Vipan loppet & prov så får nog lägga mig och plugga om jag ska klara det (a)
Håll tummarna för mig ;P
Pussen♥

Kommentarer
Postat av: Elise

sv: tack :D

hittade dessa helt underbara naglar på Åhléns city i Malmö, var bara tvungen att köpa dom :P

2009-09-25 @ 09:00:39
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0