25 September

Helg underbara helg!
Då var det fredag igen, tiden går så sjukt fort. Igår var det bara tre månader kvar till jul :O
Just nu sitter jag bara och väntar på att bebis ska sluta på jobb sen bär det av till Centersyd tror jag (:
Efter lite mysig shopping ska vi käka på kina restaurang (rättstavat!?) sen därefter kanske bio.
Alla filmer som går på kvällen verkar antingen skit dåliga eller så är de fullbokade -.-
På söndag har min bror och hans tjej 2,5 år tsm. När jag tänkte på det idag blev jag faktiskt riktigt chockad. Det känns inte som att de har varit tillsammans så länge. Men men grattis i förskott gullungar (:
Berättar senare hur det blev med bion (a)
Pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0