8 September

Hej !

Jag är inte så jätte duktig på att uppdatera märker jag (a) Men nu är jag här igen ;)
Skolan har pågått ett par dagar/veckor nu. Klassen verkar ändå vara helt okej, vissa kanske man inte riktigt vill ha där men va fan. Lektionerna är oxå helt okej, lite långa dagar ibland men det funkar :) Idag har jag inte gjort så mkt, träffade Olle och Victor en stund och sen varit barnvakt under kvällen.
På imorgon blir det matte prov för min del, lite iigt tycker ni kanske Får faktiskt skylla mig själv för jag har själv bestämmt det.
På torsdag (10/9) har vi D-dag, alltså är vi lediga från skolan, då ska jag, Karro & Ahmed ut och buss/tåg luffa i så mkt av skåne som möjlig, man får ju passa på när man åker gratis ;)

Men nu ska jag läsa en stund innan jag lägger mig :*

Ha det bäst!

Puss från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0