12 Januari

Hejsan!

Nu är jag sent på läget igen (a)
Hade min APU på dagen idag så var med klassen. Vi åkte pulka och räknade matte :) Trevligt trevligt.
Sen efter träningen åkte jag och jobbade i en och en halv timme så jag fick ihop det jag var skyldig Victor. Blir mycket avbetalning till honom nu för katten och så (:
Idag kom vi dessutom ÄNTLIGEN iväg och tränade. Gud så skönt det var! Har gått och tjatat på Victor i evigheter känns det som. Men nu ska vi försöka komma in i de gamla rutinerna och börja träna på allvar igen.
Som ni ser (om någon nu läser min blogg) så har jag lagt till kategorier (a) Kom inte på förrän nu att man kunde göra det (a)

Nä nu känns det som klockan blivit för mycket, dags för denna Persson att gå och lägga sig (a)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0