5 Januari

Ja nu är det nytt år, 2010..
Igår hade jag och min underbara pojkvän 17 månader. & Jag älskar honom lika mycket ( om inte mer ) nu som för 17 månader sedan.
Det var ett tag sedan jag skrev sist, detta har hänt:
◊ Mamma&pappa har köpt en ny bil, Nissan
◊ Victor har köpt en vinterbil, mazda 323F
◊ Det har varit julafton = julklappar :D
◊ Nyår i kävlinge med mina kusiner & såklart min älskling :D
◊ Jag och bebis har kollat ut en katt vi ska titta på :D
Det är väl det mesta (a) , på torsdag börjar skolan igen. Två vanliga skoldagar innan APU:n sätter igång (:
Fem härliga veckor på fritids innan man kommer tillbaka till skolan igen, då ska vi dessutom lämna in lapparna om vårt val inför tvåan (:
Idag fyller min brors flickvän 18 år(: GRATTIS SÖTASTE MINNA!
& i söndags fyllde Lisette 17, GRATTIS DIN SAKNADE JÄVEL! :D
Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning (:
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0